مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:002020-02-25اقتصادي

بیش از 3 هزار عدد ماسک مخفی از داروخانه های زاهدان کشف شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 3 هزار عدد ماسک مخفی شده از داروخانه های زاهدان توسط گشت های تعزیرات حکومتی کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در راستای تقاضای شهروندان و به منظور استمرار نظارت بر عملکرد داروخانه ها، تیم های گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان با همراهی نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت معدن و تجارت از تعدادی از داروخانه های سطح شهر زاهدان بازدید کردند.

وی ادامه داد: هدف اصلی این بازدیدها، نظارت بر نحوه عرضه ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از 3 هزار عدد ماسک مخفی از داروخانه های زاهدان کشف شد، افزود: همچنین تعدادی از داروخانه ها از عرضه موادشوینده و ضدعفونی کننده خودداری می کردند که ضمن برخورد و تشکیل پرونده در محل؛ کالاهای احتکار شده شامل ماسک و مواد شوینده بین مردم توزیع شد.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش تیم گشت مشترک کمبود و در بسیاری موارد نبود ماسک در سطح داروخانه ها از عمده مشکلات در این زمینه است که دلیل اصلی آن نیز احتکار کالا توسط تعدادی از داروخانه های سطح شهر و یا خرید بیش از نیاز توسط شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار عدد ماسک مخفی از داروخانه های زاهدان کشف شد

بیش از 3 هزار عدد ماسک مخفی از داروخانه های زاهدان کشف شد