مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:462020-02-25پزشكي

نظافت و ضدعفونی روزانه و مستمر اتوبوس های درون شهری تبریز


قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس های درون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی روزانه انجام می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس های درون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی روزانه انجام می شود.

بهنام اصلی زاده در این خصوص اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم از ناوگان اتوبوسرانی، نظافت، ضد عفونی کردن و ایمن سازی بهداشتی ناوگان بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید بتوانیم زمینه را برای حضور ایمن و بدون دغدغه ی مردم فراهم کنیم.

وی گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، اتوبوسرانی تبریز در راستای تمهیدات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان و تاسیسات حمل و نقل عمومی شست و شو و ضدعفونی متعدد محیط اتوبوس های درون شهری خود را از روز گذشته آغاز و بیش از گذشته در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با بیان این که نزدیک به 700 دستگاه اتوبوس درون شهری و حومه وظیفه جابجایی قشر زیادی از شهروندان را برعهده دارند، یادآور شد: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می تواند خاطری آسوده برای شهروندان استفاده کننده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی را به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظافت و ضدعفونی روزانه و مستمر اتوبوس های درون شهری تبریز

نظافت و ضدعفونی روزانه و مستمر اتوبوس های درون شهری تبریز