مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-25سياسي

نشست علنی امروز مجلس به منظور تعیین تکلیف بودجه 99 پایان یافت


جلسه علنی امروز (سه شنبه 6 اسفند مجلس شورای اسلامی که به دستور علی لاریجانی و به منظور تعیین تکلیف بودجه سال 99 پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی (سه شنبه 6 اسفند) به ریاست علی لاریجانی رییس مجلس و به منظور تعیین تکلیف بودجه سال 99 پایان یافت.

روز گذشته نمایندگان مجلس با کلیات لایحه بودجه سال 99 مخالفت کردند و برخی اخبار حکایت از ارائه بودجه دو دوازدهم از سوی دولت به مجلس داشت.

در نشست پیش از آغاز جلسه علنی امروز مجلس، نمایندگان در جلسه غیرعلنی نحوه و چگونگی ارائه بودجه سال 99 پس از مخالفت شان با کلیات بودجه را بررسی کردند و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر که هیچ  کدام از دولتمردان در نشست حضور نداشتند علی لاریجانی رییس مجلس اعلام کرد نیاز به ارائه بودجه دو دوازدهم نیست و باید هر چه سریع تر اصلاحات بودجه 99 در کمیسیون تلفیق انجام شده و به همین دلیل اعلام می کنم جلسه علنی امروز مجلس ختم شده و باید نشست کمیسیون تلفیق مجلس به منظور اصلاحات بودجه سال 99 هر چه سریع تر برگزار شود.

به نظر می رسد که با توجه به دستور علی لاریجانی ارائه بودجه دو دوازدهم سال 99 منتفی است و کمیسیون تلفیق بر اساس وظایف قانونی اش و ماموریت رییس مجلس به این کمیسیون اصلاحات لارم را در خصوص بودجه سال 99 انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علنی امروز مجلس به منظور تعیین تکلیف بودجه 99 پایان یافت

نشست علنی امروز مجلس به منظور تعیین تکلیف بودجه 99 پایان یافت