مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:502020-02-24سياسي

دولت تمهیداتی اندیشیده تا آثار اقدام FATF را خنثی کند


دولت تمهیدات و برنامه ریزی هایی در جلسه اخیر خود اندیشیده است تا آثار اقدام روز جمعه FATF را خنثی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی روز دوشنبه در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان فارس اظهار داشت: وجود نگاه توسعه ای و حمایتی از سوی تمام دستگاه ها و نهادها برای توسعه کشور و استان اهمیت زیادی دارد و امروز شاهد آن هستیم که با برخورداری از چنین نگاهی و با توجه به شرایط تحریم تمام همت و تلاش مسوولین بر این است که استان ها توسعه یابد.

رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر حمایت دولت از فعالیت بخش خصوصی و واگذاری بنگاه های دولتی به این بخش گفت: دولت و شخص رییس جمهور معتقدند تا وقتی که اقتصاد کشور توسط بخش خصوصی اداره نشود، این اقتصاد شکوفا نخواهد شد لذا نسبت به واگذاری امور به بخش خصوصی اهتمام جدی و ویژه ای داریم.

وی با اشاره به اینکه شرایط اجتماعی و سیاسی کشور بعد از انتخابات دوم اسفند تغییر خواهد کرد و با خارج شدن از فضای رقابت های انتخاباتی، شاهد فضای آرام تری در اداره امور کشور خواهیم بود، گفت: به همه منتخبان مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور تبریک می گویم.

امروز همه باید به انتخاب مردم احترام بگذاریم و بنای دولت بر این است که همانطور که با مجلس فعلی همکاری و تعامل داشته با مجلس آینده نیز همین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تمهیداتی اندیشیده تا آثار اقدام FATF را خنثی کند

دولت تمهیداتی اندیشیده تا آثار اقدام FATF را خنثی کند