مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:352020-02-24اقتصادي

قیمت کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال تثبیت شود


مشیرالحق عابدی روز دوشنبه در شانزدهمین نشست کمیسیون تنظیم بازار استان با اشاره به دستورالعمل حذف و کاهش سهم استان از میزان دام خروجی زنده به میزان 20 درصد گفت: سال گذشته با توجه به مصوبه تنظیم بازار استان نظارت عالی بر دام های خروجی استان داشتیم.

وی ادامه داد: امسال نیز بیش از 50 درصد نسبت به سال قبل از خروج دام زنده جلوگیری شده است، با این نگاه که ابتدا باید گوشت مورد نیاز استان تامین و مازاد بر نیاز به استان های همجوار ارسال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در روزهای پایانی سال برخی متولیان امر خواستار حذف دستورالعمل مذکور در خصوص خروج دام از استان شدند که بر مبنای خرد جمعی دستگاه های اجرایی تصمیم گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورتیکه این دستورالعمل حذف شود بایستی حتما قیمت گوشت قرمز در استان تثبیت شود و نباید ملاک قیمت در خراسان جنوبی، استان های همجوار باشند.

عابدی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل و تولیدات دامی استان، همانطور که خراسان جنوبی در گوشت مرغ مازاد مصرف تولید می کند در خصوص گوشت قرمز هم نباید کمبودی وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: با اجرای دستورالعمل مذکور به اذعان اتحادیه دامداران استان برای دامداران هیچگونه مشکلی ایجاد نشده است بلکه آنهایی که در خرید و فروش دام دخیل هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال تثبیت شود

قیمت کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال تثبیت شود