مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-24پزشكي

جلسات و اجتماعات در استان سمنان کاهش یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه راهکارهای مقابله با کرونا در جامعه بررسی می شود، گفت: کاهش برگزاری جلسات و اجتماعات در استان الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه اگر گمان کنیم کرونا ویروس به سمت ما نخواهد آمد، فکر درستی نیست، بیان کرد: باید تدبیرکرده و راه های پیشگیری از ابتلاء به این ویروس را فراگرفته و آموزش دهیم، از سوی دیگر در همه حال باید آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در حوزه سلامت را داشته و تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با بیماری ها را بیندیشیم.

وی با بیان اینکه مدیران به همکاران و کارکنانی که دچار علائم مشکلات تنفسی می شوند، سخت نگرفته و در نظر داشته باشند که آسیب حضور افراد بیمار به مراتب بیشتر از عدم حضور آن ها است، افزود: در بحث جهانی کرونا، بیست درصد از مبتلایان در مراکز درمانی بستری شده و هشتاد درصد به سادگی مداوا و تنها دو درصد از این افراد دچار مشکلات حاد می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه به تازگی نوعی از این ویروس در چین کشف شده است که هیچ علامتی نداشته و خود به خود بهبود می یابد، گفت: تنها دو درصد افراد حامل کرونا دچار مشکل می شوند که 80 درصد آنها نیز بالای هشتاد سال سن دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات و اجتماعات در استان سمنان کاهش یابد

جلسات و اجتماعات در استان سمنان کاهش یابد