مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-24اقتصادي

ساخت منازل آسیب دیده از زلزله قطور با کمک های دولتی امکانپذیر است


محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا حجم این تسهیلات بانکی و بلاعوض را در مجموع 900 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: یکی از این کمک ها اختصاص 450 میلیون ریال وام با کارمزد بسیار کم برای بازسازی منازل مسکونی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که به زودی به زلزله زدگان پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن 100 میلیون ریال وام اسکان موقت و 50 میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی بنیاد مسکن برای این خانواده ها اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه منازل مسکونی در 20 کیلومتری نوار مرزی استان با استفاده از درآمدهای حاصل از سوخت مرزنشینان در دولت تدبیر و امید بیمه حوادث شده ، بیان کرد: از این محل نیز با همکاری بیمه 300 میلیون ریال به صورت بلاعوض به این خانواده ها پرداخت می شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان کمک و وام های کم بهره می تواند زمینه ساخت خانه های مقاوم برای این خانواده ها را فراهم کند که اهتمام مسوولان استانی و شهرستانی و همچنین همراهی مردم در این خصوص بسیار ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا بر اثر 2 زمین لرزه نسبتا شدید طی روز یکشنبه در منطقه قطور خوی، حدود سه هزار و 500 واحد مسکونی در این منطقه دچار خسارت از 10 تا 100 درصد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت منازل آسیب دیده از زلزله قطور با کمک های دولتی امکانپذیر است

ساخت منازل آسیب دیده از زلزله قطور با کمک های دولتی امکانپذیر است