مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-24اقتصادي

آخرین اقدامات پیشگیرانه از کروناویروس در خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، این روزها شیوع و گسترش ویروس کرونا به نگرانی همگانی تبدیل شده است و همه نهادها و سازمان های کشور تمهیدات لازم برای مقابله با این بیماری را در دستور کار خود قرار داده اند.

در استان خراسان رضوی و کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد، تاکنون هیچ مورد ابتلاء به کرونا گزارش نشده اما همه دستگاه های اجرایی و بهداشتی برای مقابله با این ویروس در آماده باش هستند و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

اقدامات شهرداری مشهد در مقابله با ویروس کرونا شهرداری مشهد در کنار اقدامات آموزشی، ضدعفونی کردن تمامی اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی، واگن های قطار شهری، سرویس های بهداشتی و اماکن عمومی نیز از شب گذشته آغاز شده است، هر شب ناوگان اتوبوسرانی و واگن های قطار شهری همچنین ایستگاه های خط یک و دو، صندلی ها، پله های برقی و آسانسورها نیز ضد عفونی می شوند.

همچنین با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و ارائه آموزش مورد نیاز به شهروندان، پوسترهایی حاوی اطلاعات مرتبط با پیشگیری از بیماری های واگیردار ازجمله کرونا در ناوگان اتوبوسرانی نصب و کلیپ های آموزشی از طریق تلویزیون های واگن های خط یک و دو قطار شهری مشهد برای اطلاع شهروندان پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات پیشگیرانه از کروناویروس در خراسان رضوی

آخرین اقدامات پیشگیرانه از کروناویروس در خراسان رضوی