مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 14:352020-02-24سياسي

نسبت حافظ با قرآن شناسانده شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به مفاهیم عمیق و ارزشمند عرفانی نهفته در اشعار و کلام حافظ و تاثیرگیری این شاعر جهانی از قرآن کریم، لزوم شناساندن نسبت حافظ با قرآن را با استفاده از روش های هنرمندانه، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به مفاهیم عمیق و ارزشمند عرفانی نهفته در اشعار و کلام حافظ و تاثیرگیری این شاعر جهانی از قرآن کریم، لزوم شناساندن نسبت حافظ با قرآن را با استفاده از روش های هنرمندانه، مورد تاکید قرار داد.

آیت الله لطف الله دژکام، دوشنبه پنجم اسفند در جلسه برنامه ریزی برگزاری کرسی بین المللی تلاوت قرآن کریم در حافظیه در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در ابتدا باید ببینیم نگاه ما نسبت به پروژه کرسی بین المللی تلاوت قرآن کریم در حافظیه چگونه است.

وی افزود: امروز در مورد برخی از برنامه ها از عدم موفقیت تأسف می خوریم پس باید دقیقاً بدانیم که در این خصوص نگاه چگونه است و هدف چیست و چه می خواهیم انجام دهیم و بعد در جهت رسیدن به اهداف مدنظر خود تلاش کنیم.

آیت الله دژکام بیان کرد: در زمینه قرآن کریم ما گستره وسیعی کار می توانیم انجام دهیم مثلاً از آموزش قرآن، حفظ قرآن، علوم قرآن، معارف قرآن، هنرهای قرآنی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت حافظ با قرآن شناسانده شود

نسبت حافظ با قرآن شناسانده شود