مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-24بين الملل

هشدار فرمانده آمریکایی به کره جنوبی در آستانه دیدار وزرای دفاع دو کشور


در آستانه دیدار وزرای دفاع آمریکا و کره جنوبی، یک فرمانده آمریکایی هشدار داد اگر سئول سهم خود را از هزینه حضور نظامیان آمریکایی در شبه جزیره کره پرداخت نکند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  در پی بی نتیجه ماندن مذاکرات بین واشنگتن و سئول درخصوص افزایش سهم کره جنوبی در تأمین هزینه های حضور نیروهای آمریکایی در شبه جزیره کره، وزرای دفاع دو کشور روز دوشنبه با یکدیگر دیدار می کنند.

به نوشته خبرگزاری  رویترز ، کیونگ دو جئونگ وزیر دفاع کره جنوبی در دیدار با  مارک اسپر همتای آمریکایی خود درباره مقابله با کره شمالی و اعطای کنترل نیروهای نظامی ائتلافی به سئول در صورت وقوع جنگ گفت و گو خواهند کرد.

با این حال اختلاف بر سر سهم کره جنوبی در تأمین هزینه های حدود 28 هزار نیروی آمریکایی مستقر در شبه جزیره کره بر این مذاکرات سایه افکنده است.

  رابرت آبرامز فرمانده نیروهای آمریکایی در کره جنوبی در آستانه این دیدار هشدار داد:  ترخیص احتمالی، تأثیر عاطفی و مالی چشمگیری بر روی کارکنان کره جنوبی [در این ائتلاف] خواهد داشت.

این اقدام همچنین پیامدهایی منفی بر خدمات تأسیساتی خواهد داشت .

این در حالی است که پنتاگون روز یکشنبه اعلام کرده بود که دستمزد نیروهای کره جنوبی که سلامت، آمادگی و امنیت ائتلاف را تأمین می کنند قطع نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرمانده آمریکایی به کره جنوبی در آستانه دیدار وزرای دفاع دو کشور

هشدار فرمانده آمریکایی به کره جنوبی در آستانه دیدار وزرای دفاع دو کشور