مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:052020-02-24بين الملل

طرفین درگیر در لیبی درباره پیش نویس توافق آتش بس دائمی دیدار می کنند


هیات سازمان ملل در لیبی از پایان دور دوم مذاکرات کمیته نظامی مشترک 5+5 در ژنو با هدف دستیابی به توافق آتش بس دائمی و بازگرداندن امنیت و ثبات به مناطق غیر نظامی در این کشور خبر داد.

- هیات سازمان ملل در لیبی از پایان دور دوم مذاکرات کمیته نظامی مشترک 5+5 در ژنو با هدف دستیابی به توافق آتش بس دائمی و بازگرداندن امنیت و ثبات به مناطق غیر نظامی در این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیات سازمان ملل در لیبی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، این هیات در جریان مذاکرات کمیته 5+5 برای تهیه پیش نویس توافق آتش بس دائمی و تسهیل بازگشت امن غیر نظامیان به مناطق شان تلاش کرد و توافقی بر سر ارائه پیش نویس توافق آتش بس دائمی به رهبران طرفین درگیر در لیبی برای انجام رایزنی های بیشتر حاصل شد.

هیات سازمان ملل ادامه داد: دو طرف باید ماه آتی میلادی در ژنو برای از سرگیری مذاکرات و تعیین مسئولیت کمیته های فرعی جهت اجرایی کردن توافق مورد نظر دیدار کنند.

این هیات در بیانیه خود مجددا طرفین درگیر را به پایبندی کامل به آتش بس کنونی و حمایت از غیر نظامیان و تاسیسات حیاتی آنها فراخواند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفین درگیر در لیبی درباره پیش نویس توافق آتش بس دائمی دیدار می کنند

طرفین درگیر در لیبی درباره پیش نویس توافق آتش بس دائمی دیدار می کنند