مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-24ورزشي

کارگاه آموزشی تسهیلگری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد


نخستین کارگاه آموزشی تسهیلگری اجتماعی با هدف تحقق اهداف گروههای همیار و پایگاه های سلامت اجتماعی در بروجن چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین کارگاه آموزشی تسهیلگری اجتماعی به منظور تحقق اهداف گروه های همیار و پایگاه های سلامت اجتماعی شامل ارتقای توانمندی افراد، افزایش شناخت نسبت به مسائل آسیب های اجتماعی، اصلاح نگرش در جهت جمع گرایی و کار گروهی، افزایش مهارت های کار گروهی و بهره مندی از ظرفیت های بالقوه همیاران کارگاه تسهیلگری اجتماعی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن برگزار شد.

دبیر مؤسسه شمیم آرامش هدف از این کارگاه را ارتقا فرهنگ تسهیلگری اجتماعی برای بالا بردن سطح علاقه و مشارکت اجتماعی در جامعه در استای پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و به تشریح فعالیت ها و سیاستگذاری های مرتبط به بکارگیری از ظرفیت های بالقوه موجود در همیاران، و سازمان های مردم نهاد وفعالان اجتماعی پرداخت.

سعید قوامی افزود: سازمان های مردم نهاد و فعالان اجتماعی داوطلبانه و بدون چشم داشتی درصدد بالا بردن مشارکت اجتماعی و مطالبه گری برای رفع مشکلات و ارتقا سلامت جامعه هستند.

قوامی مشارکت جویی در کارگاه های تسهیلگری اجتماعی را به عنوان کلید پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: این بدین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی تسهیلگری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

کارگاه آموزشی تسهیلگری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد