مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:462020-02-24پزشكي

اختصاص 9 مرکز جامع خدمات سلامت برای کرونا در مشهد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: 9 مرکز جامع خدمات سلامت برای ارائه خدمات سرپایی درمان بیماران کرونا تجهیز وآماده سازی شده است تا از هجوم غیر ضروری مردم به اورژانس بیمارستان ها جلوگیری شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: 9 مرکز جامع خدمات سلامت برای ارائه خدمات سرپایی درمان بیماران کرونا تجهیز وآماده سازی شده است تا از هجوم غیر ضروری مردم به اورژانس بیمارستان ها جلوگیری شود.

دکتر قلیان با اشاره به اینکه 9 مرکز جامع خدمات سلامت همه روزه تا ساعت 10 شب به بیمارانی که به دلیل تنگی نفس و یا تب بالا نیاز به خدمات درمانی ویژه تری دارند ارائه خدمت می کند، بیان کرد: این مراکز در حاشیه اقدامات غربالگری و درمانی که رسالت اصلی آنهاست برای ارائه خدمات درمانی سرپایی به بیماران مشکوک به کرونا نیز تجهیز و آماده سازی شدند.

وی با بیان اینکه این مراکز در سطح شهر پراکنده هستند از همین رو دسترسی عموم مردم به خدمات درمانی ویژه فراهم است، اظهار کرد: مراکز جامع خدمات سلامت برای کاهش بار اورژانس های بیمارستان ها در نظر گرفته شده است زیرا در چندروز گذشته حجم زیادی از مراجعات غیر ضروری به بیمارستان ها انجام شده است که روند ارائه خدمت به بیماران نیازمند به خدمات درمانی بیمارستانی را کند می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 9 مرکز جامع خدمات سلامت برای کرونا در مشهد

اختصاص 9 مرکز جامع خدمات سلامت برای کرونا در مشهد