مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:452020-02-24حوادث

سارقان انباری های غرب تهران هم سلولی های قدیمی بودند


رییس کلانتری 142 کن از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و انباری ساختمان ها در غرب پایتخت و اعتراف به 100 فقره سرقت خبر داد و گفت: این متهمان در زندان هم سلولی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد کمیجانی، اظهار کرد: در پی افزایش پرونده های سرقت از انباری ها در غرب پایتخت به ویژه در محدوده کلانتری تیم ویژه ای از مأموران کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان بدون تخریب در ورودی وارد ساختمان شده و با تخریب قفل انباری ها، اموال موجود در آن را سرقت کرده اند، افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، دزدان برای ورود به ساختمان خود را مأمور اداره برق، گاز، آب معرفی کرده و به بهانه بررسی کنترها وارد ساختمان شده اند.

رییس کلانتری 142 کن ادامه داد: مأموران در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی سارقان شدند و خیلی زود توانستند هر دو سارق سابقه دار را دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: در تحقیق از هر دو متهم 35 و 38 ساله که اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هرویین دارند مشخص شد آنها یک سال قبل با هم در زندان آشنا شده اند و هم سلولی بودند و پس از آزادی از زندان با همکاری یکدیگر از انباری ساختمان ها سرقت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان انباری های غرب تهران هم سلولی های قدیمی بودند

سارقان انباری های غرب تهران هم سلولی های قدیمی بودند