مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-24ورزشي

دارنده نشان طلای کشتی آسیا:هدفم کسب نشان طلا بود


امین کاویانی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رقابت تنگاتنگی با حریفان خود داشتم اما به لطف خدا توانستم دستورات کادر فنی تیم را به خوبی بر روی تشک اجرا کنم و نشان طلا را برای تیم کسب کنم.

وی بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی به مصاف کشتی گیری از قرقیزستان رفتم که رقابت بسیار سختی داشتم و فکر کنم سخت ترین کشتی من بود اما به لطف خدا با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شدم.

دارنده نشان طلای وزن 72 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی آسیا 2020 با اشاره به اینکه امروز کشتی فرنگی خوزستان حرف اول را در کشور می زند افزود:حفظ عنوان قهرمانی سخت تر از کسب نشان طلا است.

از دهم اسفند مجدد تمریناتم را زیر نظر کادر فنی تیم ملی در تهران آغاز خواهم کرد و امیدوارم در مسابقات آینده بتوانم باز هم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی سطح فنی این دوره از رقابت ها را بسیار بالا بیان کرد و گفت: همه کشورها با ترکیب اصلی آمده بودند و هیچ کشتی گیری برای باخت روی تشک نیامده بود که این موضوع کار ما را بسیار سخت تر کرده بود چرا که می خواستیم با دست پر به ایران برگردیم.

کاویانی نژاد، به عملکرد درخشان تمام کشتی گیران کشور به ویژه ورزشکاران خوزستان در این رقابت ها اشاره کرد و ادامه داد:کشتی گیران خوزستان در این مسابقات خوش درخشیدند و نشان دادند که کشتی فرنگی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارنده نشان طلای کشتی آسیا:هدفم کسب نشان طلا بود

دارنده نشان طلای کشتی آسیا:هدفم کسب نشان طلا بود