مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:162020-02-24سياسي

محورهای ارتباطی استان بوشهر برای ترددهای نوروزی ایمن سازی شد


سید حمیدرضا علم روز دوشنبه درنشست شورای راهداری استان بوشهر افزود: در این استان بیش از چهار هزار و 434 کیلومتر راه شامل 672 کیلومتر بزرگ راه، 572 کیلومتر راه اصلی، 845 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 264 کیلومتر راه روستایی وجود دارد که بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای با تلاش شبانه روزی سعی دارد تا همواره آماده تردد بویژه برای مسافران نوروزی باشد.

وی بیان کرد: با شروع عملیات راهداری تا کنون 500 کیلومتر از راه های استان خط کشی شده است و بقیه محورهای نیازمند خط کشی نیز تا پایان سال خط کشی می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: علاوه بر شست وشوی همه علائم موجود، برای آشکار سازی نقاط حادثه خیز و راهنمایی دقیق مسافران نوروزی حدود یکهزار و 200 متر مربع بنر اطلاع رسانی چاپ و در محورها نصب می شود.

وی گفت: برای سنجش توانمندی و ارتقای دانش فنی و عملیاتی عوامل راهداری و سایر نیروهای امدادی مشغول فعالیت در نوروز در نیمه دوم اسفند سال جاری مانور آمادگی ساعت صفر با حضور همه دستگاه های مسئول امر ایمنی برگزار می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه کرد: 18 ایستگاه شبانه روزی راهداری و بیش از 30 اکیپ گشت این نیرو از 25 اسفند سال جاری تا پایان تعطیلات نوروزی در کنار محورهای ارتباطی مستقر می شوند تا با ارائه خدمات به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای ارتباطی استان بوشهر برای ترددهای نوروزی ایمن سازی شد

محورهای ارتباطی استان بوشهر برای ترددهای نوروزی ایمن سازی شد