مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-24سياسي

جلسه کرونایی شورای شهر شیراز


کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان، در جلسه ای مسائل مرتبط با اقدمات پیشگیرانه از کرونا را بررسی کردند.

- ایسنا/فارس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان، در جلسه ای مسائل مرتبط با اقدمات پیشگیرانه از کرونا را بررسی کردند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز دوشنبه 5 اسفند در جلسه این کمیسیون که با موضوع اقدامات پیشگیرانه از کرونا تشکیل شده بود، با تاکید بر اینکه به نظر می رسد برخی دستگاه ها به اهمیت خطر شیوع ویروس کرونا پی نبرده اند، گفت: انتظار داریم این مساله به طور جدی بررسی و به شکلی ویژه در دستور کار قرار گیرد.

علی ناصری تاکید کرد: مردم دغدغه و نگرانی دارند به همین دلیل انتظار داریم مسئولان دستگاه های ذیربط به طور ویژه نسبت به مصون سازی مراکز تجمعی که مردم با آن سروکاردارند اقدام کرده تا خدای ناکرده این مراکز خطرساز نشوند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت مردم و دغدغه های شهروندان درباره شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: نمی توان سلامت مردم را نادیده گرفت و باید با جدیت هرچه بیشتر این موضوع مورد توجه عموم مردم و مسؤولان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کرونایی شورای شهر شیراز

جلسه کرونایی شورای شهر شیراز