مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-24پزشكي

آماده باش همه بیمارستان های یزد/کرونا را در یزد مدیریت می کنیم


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با تاکید بر اینکه در یزد هیچ مورد مثبت و مشکوک جدی در زمینه کرونا نداشته ایم، گفت: در عین حال تمام بیمارستان های یزد آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود نوری شادکام، ظهر دوشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه هفت جلسه برای برنامه ریزی و هماهنگی بین بیمارستانها برگزار شده است، اظهار داشت: دستورالعمل های لازم صادر شده و فرآیند کار به نحوی خواهد بود که بیماران مراجعه کننده به درمانگاه ها و اورژانس های بیمارستانی اگر توسط پزشک مشکوک تشخیص داده شوند، بیمار به اتاق ایزوله در اورژانس ها منتقل می شود.

وی افزود: بیمار توسط متخصص عفونی مستقر در بیمارستان ویزیت می شود و در صورت نیاز آزمایش های لازم روی وی انجام می شود و در صورتی که شک جدی وجود داشته باشد، در اتاق های ایزوله بخش بستری و نمونه گیری از او انجام می شود.

نوری شادکام ادامه داد: اگر بیمار نیاز به خدمات جدی داشته باشد، با آمبولانس خاص به بیمارستان شهید صدوقی منتقل می شود تا تحت درمان قرار گیرد در عین حال همه بیمارستانها چه بخش خصوصی و چه دولتی در کل استان مکلف هستند که بیماران را بپذیرند و حتی بستری را انجام دهند اگر بیماری تشخیص قطعی شد و نیاز به مراقبت های خاص داشت، با هماهنگی پزشک مرجع در صورت وجود تخت خالی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش همه بیمارستان های یزد/کرونا را در یزد مدیریت می کنیم

آماده باش همه بیمارستان های یزد/کرونا را در یزد مدیریت می کنیم