مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-24سياسي

مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات 66.13 درصد اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر افزود: مجموع آرای مأخوذه استان در 26 حوزه اصلی و فرعی، 372 هزار و 983 رای بوده است.

وی تصریح کرد: براساس اطلاعات ستاد انتخابات کشور، خراسان جنوبی به لحاظ میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم در جایگاه دوم کشور قرار گرفته است.

564 هزار و 9 نفر در استان مرزی خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن در روز جمعه دوم اسفند امسال بودند.

رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ساعت 8 صبح (جمعه) دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد، به دلیل استقبال گسترده مردم از ساعت 18 روز جمعه در سه مرحله تا ساعت 23 در این استان تمدید شد و براساس ابلاغیه وزارت کشور در تمامی شعب تا زمانی که مردم حضور داشتند، فرایند رای گیری ادامه یافت.

استان خراسان جنوبی 11 شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی دارد که از 70 نامزد تایید صلاحیت شده در مدت یک هفته تبلیغات نامزدها، 30 نفر انصراف دادند و در روز رای گیری 40 نامزد با هم رقابت کردند.

با اعلام رسمی نتایج شمارش آرای مردم در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف حسین خسروی اسفزار ، حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه حجت الاسلام مجید نصیرایی ، حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه سلمان اسحاقی و در حوزه انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات 66.13 درصد اعلام شد

مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات 66.13 درصد اعلام شد