مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-24حوادث

دستگیری 2 کلاهبردار 7 میلیاردی توسط پلیس فتای فارس


رییس پلیس فتای فارس از شناسایی و دستگیری دو نفر کلاهبردار حرفه ای خبر داد که شهروندان را به درگاه های بانکی جعلی (فیشینگ) هدایت و سپس اقدام به برداشت هفت میلیارد ریال کرده بودند.

- شیراز - رییس پلیس فتای فارس از شناسایی و دستگیری دو نفر کلاهبردار حرفه ای خبر داد که شهروندان را به درگاه های بانکی جعلی (فیشینگ) هدایت و سپس اقدام به برداشت هفت میلیارد ریال کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: مردی جوان با حضور در این پلیس و ارائه مرجوعه قضایی اعلام داشت مبلغی بالغ بر 80 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: طی مدت کوتاهی چندین پرونده با همین موضوع به این پلیس ارجاء شد که شکات در اظهارات خود از برداشت های غیر مجاز با مبالغ کلان خبر می دادند.

وی گفت: با بررسی دقیق تر مشخص شد که اغلب قربانیان بعد از درج کالای خود در یکی از سایت های آگهی محور برای فروش، پیامکی از شخص ناشناس که خود را مدیر سایت معرفی می کرده دریافت، که در متن پیام آمده بود آگهی شما بعد از 24 ساعت از روی سایت برداشته می شود که برای جلوگیری از این موضوع مبلغ 1,000 تومان از طریق لینک زیر به حساب سایت واریز کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 کلاهبردار 7 میلیاردی توسط پلیس فتای فارس

دستگیری 2 کلاهبردار 7 میلیاردی توسط پلیس فتای فارس