مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-24فرهنگي

8 اثر به مرحله نهایی دومین جشنواره استانی تئاتر ماه- وتار راه پیدا کرد


دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی تئاتر ماه- وتار، گفت: 8 اثر به مرحله نهایی این جشنواره که دهه دوم اسفند ماه در بیجار کردستان برگزار می شود راه پیدا کردند.

- ایسنا/کردستان دبیر اجرایی دومین جشنواره استانی تئاتر ماه- وتار، گفت: 8 اثر به مرحله نهایی این جشنواره که دهه دوم اسفند ماه در بیجار کردستان برگزار می شود راه پیدا کردند.

امید اکبر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره از 16 تا 18 اسفند ماه توسط حوزه هنری در شهربیجار برگزار شد.

وی افزود: براساس فراخوان اعلام شده که در شهریور ماه سال جاری اعلام شد تعداد 18 اثر از7 شهرستان سنندج، قروه، دهگلان، بیجار، دیواندره، سقز و بانه در دبیرخانه ثبت و تمامی این آثار به صورت حضوری توسط هیئت بازبین متشکل از فریدون حامدی، صابر نیکبخت و مدیا ذاکری به مدت 4 روز از 19 تا 22 بهمن ماه مورد بازبینی قرار گرفت.

دبیر اجرایی دومین جشنواره وتار، بیان کرد: بر اساس آرای هیئت بازبین از بین 18 اثر بدون اولویت 8 اثر از شهرستان های سنندج ، دیواندره، قروه، سقز و بیجار جهت رقابت در بخش نهایی جشنواره معرفی و انتخاب شدند.

اکبر، ذکر کرد: نمایش های در به نویسندگی و کارگردانی عمران مرادی ، سمفونی حیوانات به نویسندگی حسن ترقی و کارگردانی کیهان کمانگر و روییدن به نویسندگی و کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 اثر به مرحله نهایی دومین جشنواره استانی تئاتر ماه- وتار راه پیدا کرد

8 اثر به مرحله نهایی دومین جشنواره استانی تئاتر ماه- وتار راه پیدا کرد