مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-24پزشكي

سوالات کرونایی تان را از این مرجع تخصصی بپرسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از راه اندازی یک سامانه ارتباطی شبانه روزی برای پاسخگویی به پرسش های احتمالی شهروندان این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از راه اندازی یک سامانه ارتباطی شبانه روزی برای پاسخگویی به پرسش های احتمالی شهروندان این استان خبر داد.

دکتر نوید دانایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه ارتباطی و شماره موبایل 09013102732 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آماده پاسخگویی شبانه روزی پیرامون بیماری های حاد تنفسی و از جمله کروناویروس جدید 2019 است.

وی افزود: در راستای آگاهی بخشی، آموزش، اطلاع رسانی صحیح و پاسخ به سوالات احتمالی هم استان های ارجمند و شهروندان گرامی در خصوص بیماری های حاد تنفسی از جمله کروناویروس جدید 2019، این دانشگاه اقدام به راه اندازی این سامانه کرده که به صورت 24 ساعته پاسخگوی مردم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تصریح کرد: شهروندان و هم استانی ها می توانند با شماره گیری 09013102732 به صورت شبانه روزی اطلاعات مورد نیاز خود را در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری های حاد تنفسی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوالات کرونایی تان را از این مرجع تخصصی بپرسید

سوالات کرونایی تان را از این مرجع تخصصی بپرسید