مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:402020-02-24اجتماعي

طرح «کلاهی برای زندگی» نجات بخش موتورسواران اصفهانی


برگزاری همایش «کلاهی برای زندگی» پیش از ایام نوروز درصدد فرهنگسازی استفاده از کلاه ایمنی و کاهش تصادفات منجر به فوت موتورسیکت سواران هستیم.

- اصفهان-رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برگزاری همایش کلاهی برای زندگی پیش از ایام نوروز درصدد فرهنگسازی استفاده از کلاه ایمنی و کاهش تصادفات منجر به فوت موتورسیکت سواران هستیم.

سرهنگ محمد رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به رزمایش طرح نوروز اظهار داشت: طرح آماده باش همیاران پلیس هرساله پیش از ایام نوروز با تفاهم نامه ای با اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود که در این طرح به 30 درصد دانش آموزان در چهل روز پایان سال آموزش همکاری با پلیس در ایام عید نوروز داده می شود.

وی افزود: برنامه ای با عنوان کلاهی برای زندگی در استان اصفهان در جهت آموزش به موتورسیکلت سواران در نظر گرفته شده است که در این طرح با مشارکت شهرداری اصفهان همایش بزرگی برگزار می شود و به راکبان موتورسیکلت کلاه ایمنی به رایگان هدیه داده خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه 45 درصد متوفیان در استان اصفهان راکبان موتورسیکلت هستند، تصریح کرد: برگزاری همایش کلاهی برای زندگی پیش از ایام نوروز در جهت فرهنگسازی استفاده از کلاه ایمنی و رعایت نکات ایمنی توسط موتورسیکلت سواران، می تواند در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «کلاهی برای زندگی» نجات بخش موتورسواران اصفهانی

طرح «کلاهی برای زندگی» نجات بخش موتورسواران اصفهانی