مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-24بين الملل

رهبر جدید حزب مرکل آوریل یا مه انتخاب می شود


منابع خبری امروز (دوشنبه) گزارش دادند، حزب دموکرات مسیحی صدراعظم آلمان آوریل یا مه کنگره فوق العاده برای انتخاب رهبر جدید برگزار می کند.

- منابع خبری امروز (دوشنبه) گزارش دادند، حزب دموکرات مسیحی صدراعظم آلمان آوریل یا مه کنگره فوق العاده برای انتخاب رهبر جدید برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه ان -تی وی آلمان به نقل از منابع حزبی گزارش داد، حزب دموکرات مسیحی آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان 25 آوریل یا 9 مه کنگره حزبی برای انتخاب یک رهبر جدید برای این حزب برگزار می کند.

در جریان این کنگره از هیات ها خواسته می شود تا به رهبری جدید که به احتمال زیاد در انتخابات فدرال بعدی که قرار است اکتبر 2021 برگزار شود، رای بدهند.

اوایل همین ماه آنگرت کرامپ-کارن باوئر، رهبر کنونی محافظه کاران اتحاد دموکرات مسیحی (CDU) اعلام کرد که پایان همین سال میلادی کناره گیری می کند و به دنبال صدراعظمی نیست.

کرامپ-کارن باوئر در سال 2018، پس از آنکه آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان گفت قصد ندارد برای رهبری این حزب نامزد شود، برای این سمت انتخاب شد.

بحث کناره گیری کارن-باوئر بعد از آن پیش آمد که شاخه حزب اتحاد دموکرات مسیحی در ایالت تورینگن آلمان دستورات کرامپ-کارن باوئر در عدم طرفداری از راست های افراطی در انتخابات تعیین یک مقام ارشد ایالتی موسوم به نخست وزیر را نادید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر جدید حزب مرکل آوریل یا مه انتخاب می شود

رهبر جدید حزب مرکل آوریل یا مه انتخاب می شود