مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:252020-02-24سياسي

مراسم اعتکاف در زنجان برگزار نمی شود


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم اعتکاف در زنجان برگزار نمی شود.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم اعتکاف در زنجان برگزار نمی شود.

حجت الاسلام یوسف اماملو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام وضعیت پیشگیری از انتقال بیماری کرونا، اظهار کرد: بر این اساس امسال مراسم اعتکاف برگزار نخواهد شد تا از تجمع مردم و احتمال شیوع این بیماری جلوگیری شود و ستادهای مردمی اعتکاف نیز در این خصوص اطلاع رسانی می کنند.

وی با اشاره به برنامه ضدعفونی مساجد، ابراز کرد: با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی تدابیر لازم اندیشیده شده و پوسترهای اطلاع رسانی در ارتباط با پیشگیری از بیماری کرونا در مساجد توزیع می شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان اعلام کرد: ائمه جماعت مساجد هم رعایت مسائل بهداشتی را به مردم گوشزد می کنند تا در هنگام تردد در فضاهای عمومی و مساجد بهداشت فردی و عمومی را مدنظر قرار دهند.

این مسئول در مورد کنترل رفت و آمد طلاب و مبلغان به شهرهای مذهبی و مناطق مختلف، عنوان کرد: رفت و آمد طلاب برنامه شخصی است و سامانه ای وجود ندارد که بتوانیم رفت و آمد افراد را کنترل کنیم اما رعایت موارد پیشگیرانه در دستور کار شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اعتکاف در زنجان برگزار نمی شود

مراسم اعتکاف در زنجان برگزار نمی شود