مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:202020-02-24سياسي

تفکر توحیدی را جایگزین اندیشه تنگ نظرانه مادی گرایی کنیم


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفکر توحیدی را جایگزین اندیشه تنگ نظرانه مادی گرایی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهارکرد: از ثمرات خون سردار شهید سلیمانی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و رأی دادن به نیروهای ارزشی (بیش از 77 درصد از برگزیدگان) در انتخابات بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر موضوع مراعات رعایت مسائل بهداشتی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا وجود نمی داشت، جمعیت بیشتری از مردم در این امر مهم شرکت می کردند.

عبادی با اشاره به تأثیرگذاری قلم بر افکار و اندیشه ها ادامه داد: با توجه به اهمیت نقش قلم، در روایات بیان شده که مداد علما افضل از خون شهدا است چرا که این قلم ها با تأثیر بر افکار شهید پرور هستند.

وی گفت: آیا جامعه جهانی همانطور که نسبت به بیماری و ویروس کرونا حساسیت نشان می دهد، نسبت به بیمارهای روحی و روانی چون کوردلی ها و جنگ های خانمان برانداز و ویران کننده نیز حساسیت نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تنها در مکتب انبیا بیمارهای روحی و روانی از بین می رود، بیان کرد: موضوع جهاد در مکتب دین نیز تنها به واسطه از بین بردن ریشه فساد و فتنه مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر توحیدی را جایگزین اندیشه تنگ نظرانه مادی گرایی کنیم

تفکر توحیدی را جایگزین اندیشه تنگ نظرانه مادی گرایی کنیم