مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 09:402020-02-24دانش

دانشگاه تبریز مرجع علمی و دروازه اروپایی دانشگاه های ایران


پنجمین دوره کنفرانس و نمایشگاه آموزش عالی اتحادیه دانشگاه های اوراسیا موسوم به یوری 2020 (EURIE2020) از 30 بهمن تا دو اسفند ماه در محل نمایشگاه روملی استانبول برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پنجمین دوره کنفرانس و نمایشگاه آموزش عالی اتحادیه دانشگاه های اوراسیا موسوم به یوری 2020 (EURIE2020) از 30 بهمن تا دو اسفند ماه در محل نمایشگاه روملی استانبول برگزار شد.

در این رویداد که با شرکت بیش از 80 دانشگاه از بیش از 10 کشور دنیا و همچنین حضور دانشگاه های تبریز، تهران، یزد، اصفهان، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی سهند، نوشیروانی بابل، صنعتی کرمانشاه، آزاد اسلامی قزوین از ایران برگزار شد، دانشگاه های ایرانی با برپایی پاویون study in Iran توانمندی های خود در حوزه آموزش عالی را عرضه کردند.

سرپرستی هیات ایرانی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر عهده دانشگاه تبریز و رییس این دانشگاه بود.

برگزاری پنل های تخصصی در زمینه موارد مرتبط با آموزش عالی و معرفی آن در کشورهای مختلف از برنامه های جنبی این نمایشگاه بود و در بارزترین این پنل ها که با عنوان ایران و با سخنرانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، مدیر همکاری های بین المللی دانشگاه اصفهان و رییس پردیس بین المللی دانشگاه تهران برگزار شد، از جنبه های مختلف به معرفی آموزش عالی در ایران و فرصت ها و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تبریز مرجع علمی و دروازه اروپایی دانشگاه های ایران

دانشگاه تبریز مرجع علمی و دروازه اروپایی دانشگاه های ایران