مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-24بين الملل

آغاز نخستین سفر رسمی دونالد ترامپ به هند


رییس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) نخستین سفر رسمی خود به هند را آغاز کرده و در ابتدای این سفر وارد شهر احمدآباد، زادگاه نارندرا مودی شد.

- رییس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) نخستین سفر رسمی خود به هند را آغاز کرده و در ابتدای این سفر وارد شهر احمدآباد، زادگاه نارندرا مودی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سی ان ان، این در حالی است که ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر، دختر و داماد دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا نیز به همراه همسرش ملانیا ترامپ او را در این سفر همراهی می کنند.

رییس جمهور آمریکا در آستانه ورودش به هند توییتی به زبان هندی منتشر کرده و در این توییت نوشت: ما آماده سفر به هند هستیم و در مسیر سفرمان قرار داریم.

تا چند ساعت دیگر ما به دیدار همه خواهیم رفت.

ترامپ در ابتدای سفرش به هند به شهر احمدآباد زادگاه نارندرا مودی، نخست وزیر هند رفته و قرار است در این شهر به بازدید منطقه اشرام جایی که زمانی محل زندگی مهاتما گاندی بوده برود.

او در ادامه این سفر دو روزه خود طی امروز و فردا از بنای تاج محل بازدید کرده و در یک مراسم شام رسمی در شهر دهلی نو، پایتخت هند نیز حضور پیدا خواهد کرد.

ترامپ در شهر احمدآباد در یک استادیوم بزرگ ورزش کریکت حضور پیدا می کند؛ استادیومی که قرار است در زمان حضور ترامپ میزبان جمعیت بزرگی از هندی ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین سفر رسمی دونالد ترامپ به هند

آغاز نخستین سفر رسمی دونالد ترامپ به هند