مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:262020-02-24سياسي

بودجه 99 پاسخگوی مشکلات مردم نیست


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه 99 پاسخگوی مشکلات مردم و بهبود معیشت آنان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه 99، اظهار داشت: بودجه 99 واقع گرایانه نیست و صرفاً با جابجا کردن برخی از اعداد و ارقام شکل گرفته است و با وجود این، قطعاً وضعیت مطلوبی برای مردم ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: ما در سال گذشته هم چنین مطالبی را مطرح کردیم اما به آن توجهی نشد درحالی که باید واقعیت های کشور را در تدوین لایحه بودجه لحاظ کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه اصلاح ساختار بودجه توسط مجلس انجام نشده، ساختار بودجه در شورای هماهنگی سران سه قوه تنظیم شد و در زمان انتخابات، مردم به ما گله کردند که مجلس چه نقشی در این زمینه دارد؟ کواکبیان با اشاره به قرار گرفتن ایران در لیست سیاه از سوی FATF،تصریح کرد: کسانی که کشور را به این وضعیت رساندند، بهتر است خودشان بودجه را بنویسند چرا که با چنین شرایطی، نمی توان بودجه ای را تنظیم کرد که منجر به تحول در کشور شود.

وی با بیان اینکه در بودجه 99 بیش از 200هزار میلیارد تومان مالیات در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در شرایطی که صاحبان کارخانجات نمی توانند مواد اولیه خود را تأمین کنند، این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 99 پاسخگوی مشکلات مردم نیست

بودجه 99 پاسخگوی مشکلات مردم نیست