مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:502020-02-24پزشكي

در حال حاضر ضرورتی برای قرنطینه شهر وجود ندارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ضرورتی برای قرنطینه شهر وجود ندارد، تصریح کرد: افزایش دمای هوا موجب پایین آمدن مقاومت ویروس کرونا می شود.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ضرورتی برای قرنطینه شهر وجود ندارد، تصریح کرد: افزایش دمای هوا موجب پایین آمدن مقاومت ویروس کرونا می شود.

ارسلان سالاری در گفت و گویی، اظهار کرد: بیماری ناشی از ویروس جدید کرونا که در ووهان چین مشاهده شده و 75 هزار نفر را درگیر کرده، بین انسان و حیوان مشترک بوده و خیلی سریع از انسان به انسان سرایت می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه کرد: کیت های تشخیص بیماری کرونا در دو مرکز تهران انجام می شود لذا پیگیر واردات امکانات تشخیصی و دستگاه های آزمایشگاهی به گیلان طی هفته آینده هستیم.

سالاری با اشاره به نهفته بودن بیماری در بدن بین سه تا 14 روز، تاکید کرد: ممکن است این بیماری در بدن علایم نداشته باشند و یا علایم آن خفیف باشد لذا افراد مشکوک با دیگران تماس حاصل نکنند و در خانه بمانند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی کامل استان برای مقابله با کرونا خبر داد و عنوان کرد: در صورت لزوم بیمارستان های بیشتری را ایزوله خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال حاضر ضرورتی برای قرنطینه شهر وجود ندارد

در حال حاضر ضرورتی برای قرنطینه شهر وجود ندارد