مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:302020-02-24پزشكي

برخورد با احتکارکنندگان محصولات مرتبط با کرونا در دستور کار پلیس / مردم گزارش کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با اشاره به نگرانی های ایجادشده در مورد کروناویروس در میان برخی از شهروندان اعلام کرد: - رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از برخورد با احتکار هر گونه محصول مرتبط با کروناویروس از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با اشاره به نگرانی های ایجادشده در مورد کروناویروس در میان برخی از شهروندان اعلام کرد: حساسیت موضوع شیوع بیماری کروناویروس ممکن است سبب سوءاستفاده برخی افراد سودجو از این فضا شده و آنان بخواهند با سوداگری به احتکار اقلام مربوط به این بیماری از جمله ماسک و موادضدعفونی کننده، اقدام کنند.

او ادامه داد: در همین راستا ماموران کلانتری ها و مقر های انتظامی در پایتخت نسبت به بررسی و رصد بحث احتکار و توزیع ماسک ها اقدام کرده و این موضوع در دستورکار آنان قرار گرفته است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تاکید کرد: ماموران پلیس به صورت جدی این موضوع را در دستورکار خود قرار داده اند و با هرگونه سوءاستفاده در این خصوص برخورد خواهند کرد.

شهروندان نیز اگر گزارشی در این خصوص دارند، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با احتکارکنندگان محصولات مرتبط با کرونا در دستور کار پلیس / مردم گزارش کنند

برخورد با احتکارکنندگان محصولات مرتبط با کرونا در دستور کار پلیس / مردم گزارش کنند