مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:202020-02-24پزشكي

کاهش 50 درصدی خرید شیر در چهارمحال و بختیاری/ لبنیات برای کرونا ویروس مضر نیست


شیوع بیماری کرونا در کشور ایران و بالتبع در سایر نقاط جهان موجی از نگرانی را در بین مردم به وجود آورده است، در این بین شایعات فضای حقیقی و مجازی نیز بر این موضوع دامن می زند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شیوع بیماری کرونا در کشور ایران و بالتبع در سایر نقاط جهان موجی از نگرانی را در بین مردم به وجود آورده است، در این بین شایعات فضای حقیقی و مجازی نیز بر این موضوع دامن می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هفته اخیر مطالبی مبنی بر اینکه مصرف لبنیات بر روند درمان مبتلایان به ویروس کرونا و افراد در معرض خطر تأثیر منفی دارد در فضای حقیقی و مجازی منتشر و این مسئله موجب کاهش خرید لبنیات به خصوص شیر شد، خبرنگار ایسنا این موضوع را از مسئولان مربوطه جویا شده است.

ذبیح الله غریب رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا از کاهش 50 درصدی مصرف شیر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این مسئله به علت وجود شایعاتی مبنی بر مضر بودن مصرف لبنیات که دارای طبع سرد هستند بر انتشار ویروس کرونا به وجود آمد.

وی افزود: این مسئله چالش بزرگی را برای دامداران استان به وجود آورده است و اگر روند کاهش خرید شیر و لبنیات ادامه داشته باشد قطعا دامداران با یک بحران جدی مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی خرید شیر در چهارمحال و بختیاری/ لبنیات برای کرونا ویروس مضر نیست

کاهش 50 درصدی خرید شیر در چهارمحال و بختیاری/ لبنیات برای کرونا ویروس مضر نیست