مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 21:252020-02-23حوادث

همدردی با زلزله زدگان؛ از حضور مسوولان تا تماس واعظی


22 به پیوست، مسوولان استانی بی درنگ به مناطق زلزله زده رفتند و برآورد اولیه را استاندار آذربایجان غربی در میانه راه به خبرنگاران اعلام کرد؛ علاوه بر 17 تیم هلال احمر استان تا حدودی همه آنهایی که کاری می توانستند برای زلزله زدگان انجام دهند، در صحنه بودند و استاندار پیش قراول آنان به شمار می رفت.

مردم قطور کم وبیش امدادگران را در کنار خود می دیدند و مطمئن بودند که قبل از سیاهی شب، چادر و اقلام امدادی به دست آنان خواهد رسید؛ حضور مسوولان هم مکمل نقش آفرینی امدادگران بود و وقتی خبر برگزاری ستاد بحران شهرستان با حضور شخص استاندار در میان مردم منطقه پیچید، خیلی ها در هوای سرد به کمک مسوولان دلگرم شدند.

تامین نیازهای زلزله زدگان شامل چادر و اقلام امدادی و مواد غذایی در جلسه ستاد بحران مورد بررسی قرار گرفته بود و استاندار بلافاصله وعده داد که قبل از تاریکی شب، همه این اقلام به دست زلزله زدگان برسد که اینگونه هم شد.

سعید رهبر سوره، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از توزیع 775 دستگاه چادر در بین زلزله زدگان بخش قطور خبر داد و گفت: همچنین حدود سه هزار تخته پتو، بیش از یکهزار بسته غذایی 72 ساعته و سایر اقلام ضروری به این مناطق ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی با زلزله زدگان؛ از حضور مسوولان تا تماس واعظی

همدردی با زلزله زدگان؛ از حضور مسوولان تا تماس واعظی