مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 21:252020-02-23سياسي

استاندار اردبیل : مدیریت افکار عمومی در ارتباط با کرونا ضروری است


اکبر بهنامجو یکشنبه شب در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان اردبیل افزود : انتشار خبرهای نادرست، متناقض و اغلب هراس آور در بعضی از سایتها و فضای مجازی باعث سردرگمی مردم و ایجاد فضای ملتهب در جامعه می شود که اثر مخرب آن شاید از خود این بیماری بدتر باشد.

او با بیان اینکه باید مطالب منطبق با واقعیات در ارتباط با بیماری کرونا به مردم گفته شود، ادامه داد : گفتن حقایق مربوط به این بیماری می تواند مردم را با راه های درست مقابله با آن آشنا کند اما در عین حال نباید با بیان بعضی مطالب غیرواقعی بر میزان نگرانی و اضطراب کاذب در جامعه دامن زد.

وی ادامه داد : به منظور پرهیز از انتشار بعضی مطالب دلهره آور و شایعات در استان اردبیل فقط رییس دانشگاه علوم پزشکی حق بیان خبرهای مربوط به بیماری کرونا را دارد .

استاندار اردبیل گفت : خوشبختانه اقدامات مطلوبی از زمان انتشار خبر شیوع این ویروس در نقاطی از ایران از جمله در استان اردبیل با همکاری ارگان ها و ادارات ذیربط آغاز شده و این استان در زمان حاضر در وضعیت نگران کننده نیست.

بهنامجو افزود : تا آنجا که امکان دارد باید تجمعات مردم را در مکان های عمومی با مدیریت هنرمندانه و درست به حداقل رساند و تصمیم شورای تامین استان درباره تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی برای این منظور یک کار ضروری و مفید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل : مدیریت افکار عمومی در ارتباط با کرونا ضروری است

استاندار اردبیل : مدیریت افکار عمومی در ارتباط با کرونا ضروری است