مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 21:152020-02-23سياسي

نخستین سینمای روباز غرب کشور در سنندج راه اندازی می شود


مدیرعامل بهمن سبز از راه اندازی نخستین سینمای روباز غرب کشور در پردیس سینمایی بهمن سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مصطفی حسینی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت های موجود نخستین سینمای روباز منطقه غرب کشور در پردیس سینمایی بهمن سنندج راه اندازی می شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای پردیس سینمایی بهمن سنندج در راستای توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی در این شهر، گفت: این سینمای روباز برای نخستین بار در منطقه غرب کشور و با ظرفیت 40 صندلی تا خرداد ماه سال 1399 راه اندازی و به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل بهمن سبز با اشاره به راه اندازی سه سالن دیگر در پردیس سینمایی بهمن سنندج، گفت دو سالن 30 تا 40 نفره و یک کافه سالن 100 نفره از دیگر اقدامات در راستای توسعه پردیس سینمایی بهمن سنندج به شمار می رود.

وی با اشاره به این که پردیس سینمایی بهمن سنندج یکی از بهترین پردیس های سینمایی سطح کشور است، گفت: با راه اندازی این 4 سالن جدید پردیس سینمایی بهمن سنندج به یکی از مجهزترین و بهترین پردیس ها در سطح کشور با 7 سالن مجزای سینما تبدیل می شود.

حسینی با اشاره به اینکه صندلی های سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج نیز تا سال آینده تعویض می شود، گفت: در راستای ارتقاء خدمات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سینمای روباز غرب کشور در سنندج راه اندازی می شود

نخستین سینمای روباز غرب کشور در سنندج راه اندازی می شود