مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 20:452020-02-23دانش

بهبود کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان با اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی


معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طرح آمایش خدمات دانشجویی با هدف احصاء اطلاعات یکپارچه از کیفیت و کمیت ارائه خدمات دانشجویی و بهبود خدمات سال آینده با جدیت پیگیری می شود.

- مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی خبر داد.

به گفته وی،  اجرایی کردن طرح آمایش خدمات دانشجویی از برنامه های پیش روی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه خدمات دانشجویی است.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: مقدمات آغاز طرح خدمات دانشجویی در سال 98 فراهم شد و این طرح در سال 99 با جدیت اجرا می شود.

صدیقی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی احصاء شرایط دانشگاه ها در همه استان های کشور در زمینه ارائه خدمات دانشجویی است.

*احصاء اطلاعات یکپارچه از کیفیت و کمیت ارائه خدمات دانشجویی در کشور معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: نتیجه این طرح قرار است اطلاعات یکپارچه ای از کیفیت و کمیت ارائه خدمات دانشجویی در کشور را فراهم کند.

به گفته وی،  این اطلاعات مبنای برنامه ریزی های پیش روی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بهبود ارائه خدمات دانشجویی به دانشجویان در کشور قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان با اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی

بهبود کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان با اجرای طرح آمایش خدمات دانشجویی