مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 20:302020-02-23فرهنگي

خانم بازیگر در دفاع از زنان عشایر دست به اسلحه شد + تصاویر


فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش دا گل در سریال ایل دا به کارگردانی راما قویدل جلوی دوربین رفته است، به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو گفت: - خانم بازیگر در دفاع از زنان عشایر دست به اسلحه شد + تصاویر فاطمه گودرزی به دانشجو گفت: سریال فاخر ایل دا از آن جایی که قصه جذاب و متفاوتی دارد، می تواند مخاطب را پای تلویزیون نگه دارد.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش دا گل در سریال ایل دا به کارگردانی راما قویدل جلوی دوربین رفته است، به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو گفت: تقریبا 50 درصد از فیلمبرداری این سریال به اتمام رسیده و در حال حاضر در خرم آباد مشغول ادامه تصویربرداری هستیم.

گودرزی با بیان اینکه ایل دا احتمالا از شبکه دوم سیما به روی آنتن می رود، گفت: من یکی از نقش های اصلی این سریال را ایفا می کنم و بازیگر مقابل من آقای مجید مظفری است و سریال، داستان دعوای دو ایل را روایت می کند و معتقدم از آن جایی که این سریال قصه متفاوتی دارد می تواند مخاطب را پای تلویزیون نگه دارد مخصوصا از آنجا که قصه، ایثارگری ها و مقاومت زنان و مردان عشایر را روایت میکند.

ایل دا به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی نوشین پیرحیاتی و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی در 26 قسمت و در فضایی کاملا روستایی و بومی در استان لرستان تولید خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم بازیگر در دفاع از زنان عشایر دست به اسلحه شد + تصاویر

خانم بازیگر در دفاع از زنان عشایر دست به اسلحه شد + تصاویر