مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 20:052020-02-23اجتماعي

ساکنان حاشیه «کشکان» و بخش غربی شهر پلدختر منازل خود را تخلیه کنند


با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش های سیل آسا، حاشیه نشینان کشکان و ساکنان بخش غربی شهر پلدختر خانه های خود را هر چه سریع تر تخلیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رضاییان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدختر اظهار داشت: بارندگی های شدید هفته جاری تا چهارشنبه به مدت 48 ساعت ادامه دارد و احتمال وقوع سیل می رود، بنابراین ساکنان بخش غربی شهر پلدختر خانه ها و واحدهای تجاری خود را تخلیه و اسناد، مدارک، اموال منقول و خودروهای را به جاهای امن انتقال دهند.

دبی رودخانه کشکان به 4500 تا 4600 متر مکعب در ثانیه خواهد رسید وی اندازه بارش های 2 روز آینده را مانند بارش های فروردین ماه سال جاری دانست و افزود: متوسط بارش ها 100 تا 140 میلی متر و دبی رودخانه کشکان چهار هزار و 500 تا چهار هزار و 600 متر مکعب برای شهرستان پیش بینی می شود.

فرماندار پلدختر گفت: برای پیشگیری از حوادث و به منظور مقابله مؤثر جهت کاهش اثرات طغیان احتمالی رودخانه کشکان و نفوذ سیلاب به بخش غربی به علت ناتمام ماندن دیواره ساحلی، مردم نسبت به تخلیه واحدهای مسکونی و تجاری خود اقدام و منازل خود را ترک کنند.

مرخصی و مأموریت همه مدیران دستگاه ها لغو شد رضاییان افزود: مرخصی و مأموریت کلیه مدیران دستگاه های دولتی تا عادی شدن وضعیت جوی در شهرستان تا 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان حاشیه «کشکان» و بخش غربی شهر پلدختر منازل خود را تخلیه کنند

ساکنان حاشیه «کشکان» و بخش غربی شهر پلدختر منازل خود را تخلیه کنند