مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 18:002020-02-23پزشكي

تولید «ماسک ضد کرونا» توسط شرکت دانش بنیان کرمانشاهی/ توزیع 400 هزار ماسک در استان


یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی از تولید ماسک های ویژه توسط یک شرکت دانش بنیان در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: 400 هزار ماسک جدید در استان توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، دکتر شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان، در خصوص ویروس کرونا و کمبود ماسک در کرمانشاه، اظهار داشت: در خصوص ماسک جراحی یا سه لایه باید گفت بر اساس مصوبه وزارت بهداشت و مدیر کل تجهیزات پزشکی کشور قیمت فروش این کالا درب کارخانه 332 تومان، در مراکز درمانی 365 تومان و قیمت مصرف کننده 410 تومان است.

وی افزود: بر اساس ضوابط با متخلفینی که بیش از قیمت مصوب نسبت به فروش ماسک اقدام کنند با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی برخورد قانونی می شود.

مدیر نظارت بر تجهیزات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: 15 تولید کننده ماسک سه لایه و جراحی در سطح کشور وجود دارد که روزانه یک میلیون و 500 هزار عدد ماسک را تولید می کنند و پاسخگوی نیازهای مردم است بر همین مبنا نباید کمبودی وجود داشته باشد.

دکتر شیرزادیان ادامه داد: ماسک های ویژه استفاده های خاص دارد و این ماسک ها برای گروه هایی که در معرض مستقیم جهت معالجه بیماران مبتلا به کرونا هستند از جمله پرسنل بیمارستان در نظر گرفته شده است، بنابراین استفاده از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید «ماسک ضد کرونا» توسط شرکت دانش بنیان کرمانشاهی/ توزیع 400 هزار ماسک در استان

تولید «ماسک ضد کرونا» توسط شرکت دانش بنیان کرمانشاهی/ توزیع 400 هزار ماسک در استان