مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-23پزشكي

مورد ابتلا به کرونا در خلخال مشاهده نشده است


دکتر ابوالفضل باقری شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا امروز هیچ مورد مثبتی از وجود ویروس کرونا در مراکز درمانی، درمانگاهی و خانه های بهداشت روستایی این شهرستان مشاهده ،گزارش و ثبت نشده و شایعات مربوط به ابتلای چند نفر به این ویروس در خلخال کاملا بی اساس است .

وی افزود: با رعایت بهداشت فردی و با پرهیز از روبوسی کردن، دست دادن و حضور در محافل عمومی می توان احتمال ابتلا به ویروس کرونا را کاهش داد.

رییس دانشکده علوم پزشکی خلخال اظهار کرد: مردم به هیچ وجه از داروخانه ها ماسک های گران قیمت نخرند چرا که وزارت بهداشت در روزهای آینده مقدار قابل توجهی ماسک در اختیار دانشکده های علوم پزشکی، مراکز درمانی و خانه های بهداشت قرار خواهد داد که علاوه بر جلوگیری از سوء استفاده سودجویان در بازار، ماسک به صورت رایگان به دست مردم برسد.

باقری با بیان اینکه رعایت بهدشت فردی تنها راهکار مقابله با گسترس ویروس کرونا است، گفت: استفاده از ماسک های معمولی توانایی جلوگیری کامل از ابتلا به این ویروس را ندارد و حتی ماسک های مخصوص فیلتردار مورد تایید وزارت بهداشت و درمان تا زمان بسیار محدود کاربرد دارد.

فریدون بابایی فرماندار ورییس شورای سلامت وامنیت غذایی خلخال نیز در گفتگو با ایرنا شایعات مربوط به انتقال بیماران کرونای استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد ابتلا به کرونا در خلخال مشاهده نشده است

مورد ابتلا به کرونا در خلخال مشاهده نشده است