مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-23اجتماعي

سازمان آب وبرق به عنوان متولی مدیریت سدها باید پای کار باشد


در بحث مدیریت رودخانه و مدیریت سدها سازمان آب و برق به عنوان متولی این حوزه باید پای کار و فعال باشد، ما نیز اخطارها و هشدارهای لازم را به عنوان ستاد مدیریت بحران به دستگاه های متولی ابلاغ کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان امروز ضمن بیان اینکه اخطاریه های سازمان مدیریت بحران، هواشناسی استان و کشور طی روزهای گذشته تجمیع و هشدارها از سوی ستاد مدیریت بحران اعلام شده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تجربه سیل بهمن 97 و فروردین 98 در حوضه های آبریز استان، کارگروه مقابله با سیلاب را طی مرداد ماه تشکیل دادیم.

وی افزود: شرح وظایف دستگاه ها مشخص شده و اخطارها و هشدارهای لازم را نیز صادر کردیم، همچنین ترمیم و احداث سیل بندها از سوی استاندار تعیین تکلیف و برای لایروبی ها نیز دستورات و تذکراتی داده شد و کار لایروبی نیز در برخی مکان ها آغاز شده که باید با جدیت بیشتر انجام شود.

 مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به اینکه موضوع سیلاب پایان سال بارها به دستگاه های مختلف گوشزد شده عنوان کرد: این اقدامات به این دلیل صورت گرفته که استان در صورت وقوع سیلاب غافلگیر نشود و دستگاه های متولی بتوانند آن را مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان آب وبرق به عنوان متولی مدیریت سدها باید پای کار باشد

سازمان آب وبرق به عنوان متولی مدیریت سدها باید پای کار باشد