مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-23سياسي

آماده باش هلال احمر چهارمحال و بختیاری استقرار 500 امدادگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید احمد مرتضوی عصر یکشنبه در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به منظور آمادگی در بارش های هفته جاری برنامه ریزی ها در سه بخش انجام شده که بارش ها به ویژه در شهرستان کوهرنگ قابل هشدار است.

وی بیان کرد: 500 امدادگر در استان در حالت آماده باش قرار دارند و تجهیزات برای مقابله با سیلاب فراهم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تقویت انبارهای امدادی صورت گرفته است، تصریح کرد: سه تریلی نیز از استان های همجوار در حال رسیدن به استان است.

وی گفت: چهار استان چهارمحال و بختیاری اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان استان های معین یکدیگر هستند که در بارش های پیش رو هر چهار استان در حالت آماده باش قرار دارند تا به استان خود یا استان های معین تجهیزات ارسال کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان آمادگی نسبی و کامل دارد و الگوی مدیریتی سیل فروردین ماه امسال را شکل داده و مدیران در کانون های بحران تقسیم شدند که در همین راستا دو تا سه نفر از مدیران سازمان جمعیت هلال احمر در استان هستند.

وی بیان کرد: تخلیه برخی روستاها بسیار مهم است و دغدغه جاده دسترسی به دهستان موگویی است که امکانات برای این دهستان در روستای خوی قرار داده شده ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش هلال احمر چهارمحال و بختیاری استقرار 500 امدادگر

آماده باش هلال احمر چهارمحال و بختیاری استقرار 500 امدادگر