مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:202020-02-23سياسي

آبادانی پرشتاب هرمز با طرح های اشتغال و عمرانی برکت


فعالیت های اشتغال زایی و عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در جزیره هرمز، موجب بازگشت یک هزار نفر از اهالی این جزیره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان این مطلب گفت: بنیاد طی دو سال فعالیت در هرمز، 145 طرح اشتغال زایی و 98 پروژه عمرانی و زیربنایی را در این جزیره به بهره برداری رسانده یا در دست اقدام دارد.

امیرحسین مدنی با اشاره به فعالیت بنیاد برکت از سال 1397 در جزیره هرمز خاطرنشان کرد: راه اندازی 110 طرح اشتغال زایی اجتماع محور در قالب مدل های سحاب و آسمان باعث ایجاد بیش از 400 فرصت شغلی در هرمز شده است.

وی با اشاره به 35 طرح اشتغال زایی دیگر که در شرف راه اندازی است، اظهار داشت: پنج مجری و تسهیل گر بنیاد برکت در جزیره هرمز مشغول به فعالیت و خدمت رسانی هستند.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، در دو سال گذشته 17 گروه توسعه محلی و 15 صندوق پس انداز کسب و کار در قالب مدل اشتغال زایی اجتماع محور آسمان در هرمز تشکیل شده است.

مدنی ظرفیت ها و پتانسیل های جزیره هرمز در حوزه گردشگری را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در همین راستا، بیشتر مشاغل ایجاد شده توسط بنیاد برکت در رسته های شغلی مرتبط با گردشگری و خدمات جانبی آن، صنایع دستی، بوم گردی، تولید پوشاک و مشاغل خدماتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبادانی پرشتاب هرمز با طرح های اشتغال و عمرانی برکت

آبادانی پرشتاب هرمز با طرح های اشتغال و عمرانی برکت