مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:152020-02-23حوادث

دستگیری 2 قاپ زن و مالخر اموال سرقتی در پایتخت


معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 قاپ زن و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت: متهمان به 90 فقره موبایل قاپی و کیف قاپی اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی در تشریح این خبر اظهار کرد: با افزایش وقوع قاپ زنی توسط دو موتورسوار در محدوده پایگاه های سوم و چهارم و شناسایی وجوه مشترک در تعدادی از این سرقت ها، اکیپی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و موفق شدند در پایش های اطلاعاتی، مشخصات ظاهری هر دو متهم را به دست بیاورند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق شدند تصویری از سارقان به دست بیاورند، تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که هر دو متهم با یک دستگاه موتورسیکلت و پلاک پوشیده سرقت های خود را انجام می دهند.

نجفی با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی شناسایی هویت متهمان در دستور کار قرار گرفت، افزود: از طریق یکی از واحدهای انتظامی هر دو متهم به نام های شاهین 24 ساله و مرتضی 25 ساله ساکن محله دولت آباد شناسایی شدند.

این مقام انتظامی گفت: با هماهنگی مقام قضایی هر دو متهم، ساعت 10 صبح روز چهاردهم بهمن ماه در یک عملیات دستگیر شدند و در بازرسی از منزل آنها 6 دستگاه گوشی سرقتی کشف و موتورسیکلتی که با آن سرقت ها را انجام می دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 قاپ زن و مالخر اموال سرقتی در پایتخت

دستگیری 2 قاپ زن و مالخر اموال سرقتی در پایتخت