مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:002020-02-23سياسي

مردم با هوشمندی رجزخوانی های دشمنان را از بین بردند


در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم در یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز پیام تشکر و قدردانی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام جمعه کرج، متن پیام نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز به این شرح زیر منتشر کرد؛ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ اَلحَمدُالله رَبِّ العالَمینَ وَالصَّلاهُ وَالسَّلامُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّد صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِه الطّاهِرینَ بار دیگر عنایات ویژه رحمانی شامل حال ملّت ایران و به خصوص مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان البرز شد و توانستند صفحه نوران دیگری از شور و شعور و معرفت را به کتاب عظیم اقتدار و امنیت و عزت ایران اسلامی اضافه کنند.

اقشار مختلف مردم با سلایق گوناگون با هوشمندی و از روی آگاهی رجزخوانی های دشمنان پلید و عملیات روانی رسانه ای گسترده آنان در جهت عدم شرکت در انتخابات را با حضور خود از بین برده و زمینه های ایران قوی را با تشکیل مجلس قویِ تراز انقلاب اسلامی فراهم کردند.

اینجانب ضمن عرض تبریک به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی استان البرز و آرزوی توفیق در انجام مسئولیت بزرگی که از طرف مردم به آنان واگذارشده از نامزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با هوشمندی رجزخوانی های دشمنان را از بین بردند

مردم با هوشمندی رجزخوانی های دشمنان را از بین بردند