مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:502020-02-23سياسي

عدم مشاهده فرد مبتلابه کرونا در رودسر


فرماندار رودسر با بیان اینکه تاکنون موردی از فرد مبتلابه ویروس کرونا در این شهرستان گزارش داده نشده است، گفت: فضاهای مجازی با پرهیز از انتشار شایعات در خصوص این بیماری مانع از ایجاد ترس و دلهره برای مردم شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حسین اسماعیل پور عصر امروز در جلسه شورای اداری با محوریت سلامت جامعه در سالن اجتماعات آموزش وپرورش این شهرستان با قدردانی از حماسه مردم رودسر در انتخابات اظهار کرد: از تمام عوامل برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این شهرستان که موجبات برگزاری یک انتخابات متقن و سالم را فراهم کردند جای قدردانی است.

وی با اشاره به مشاهده شدن ویروس کرونا و بحث سلامت جامعه افزود: بخشی از بیمارستان رودسر برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا آماده شده است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه تاکنون موردی از فرد مبتلابه ویروس کرونا در این شهرستان گزارش داده نشده است، تصریح کرد: آمادگی همه دستگاه ها به ویژه شهرداران جهت همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای ارائه خدمات و توجه به مبحث سلامت جامعه امری ضروری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه این ویروس با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی قابل کنترل و مقابله است، گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین شبکه بهداشت شهرستان رودسر در خصوص اماکن تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مشاهده فرد مبتلابه کرونا در رودسر

عدم مشاهده فرد مبتلابه کرونا در رودسر