مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:262020-02-23اجتماعي

همه کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای در استان بوشهر تعطیل شد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر از تعطیلی تمامی کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی عصر یکشنبه در نشست با مسئولین دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مهارت آموزان و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، همه کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای تا آخر هفته جاری تعطیل شده است.

وی با اشاره به خطر شیوع کرونا و ضرورت مراقبت از کارآموزان این اداره کل گفت: تمامی کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، از چهارم تا نهم اسفندماه 1398 تعطیل شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر از در اولویت بودن پیشگیری و حفظ سلامت کارآموزان خبر داد و افزود: آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر دارای 95 کارگاه آموزشی در مراکز ثابت شهری است وی در خصوص احتمال تداوم تعطیلی ها در این کارگاه ها اظهار کرد: فعلاً تعطیلی برای هفته جاری اعلام شده و بدیهی است که با توجه به شرایط روزهای آتی در خصوص آغاز به کار و یا تعطیلی مجدد کارگاه ها تصمیم گیری می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با بیان اینکه در هر کارگاه آموزشی بین 12 تا 20 کارآموز مهارت آموزی می شوند، خاطرنشان کرد: تعداد کارآموزان در استان بوشهر اما در مجموع بیش از هزار نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای در استان بوشهر تعطیل شد

همه کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای در استان بوشهر تعطیل شد