مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 13:252020-02-23اقتصادي

1200میلیارد ریال طرح در منطقه آزاد ماکو آماده افتتاح است


محمدرضا عبدالرحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سفر مرتضی بانک ، سالن ورزشی چند منظوره سردار سلیمانی با هزینه 32 میلیارد ریال و مجموعه آبگرم معدنی با هزینه 24 میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس به ارزش 350 هزار دلار برای بیمارستان فجر ماکو خریداری شده است، افزود: علاوه بر آن یک دستگاه سونوگرافی کالرداپلر نیز به ارزش 100 هزار دلار برای این بیمارستان توسط سازمان خریداری شده و آماده بهره برداری است.

وی بیان کرد: در این سفر، سه واحد تولیدی نیز با حجم سرمایه گذاری 305 میلیارد ریالی با اشتغال 290 نفر به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: در سفر مرتضی بانک به آذربایجان غربی همچنین عملیات احداث سه مدرسه در شهر یولاگلدی، روستاهای آداغان و قیرکندی با تامین مالی سازمان منطقه آزاد آغاز می شود.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو از انعقاد و تبادل قرارداد مجتمع دامپروری 10 هزار راسی توسط شرکت کشت و صنعت و دامپروری در پلدشت با حجم سرمایه گذاری بیش از 1100 میلیارد ریال و اشتغالزایی 400 نفر خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر آن تفاهم نامه احداث فاز اول شهرک گلخانه ای پلدشت توسط شرکت توسعه عمران اراضی کشاورزی، وابسته به بانک کشاورزی با حجم سرمایه گذاری سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200میلیارد ریال طرح در منطقه آزاد ماکو آماده افتتاح است

1200میلیارد ریال طرح در منطقه آزاد ماکو آماده افتتاح است