مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 12:302020-02-23اقتصادي

تصویربرداری آکوستیک از بستر دریا در حوضچه اسکله امیرآباد مازندران


مدیر گروه ژئوفیزیک دریای مدیریت زمین شناسی دریایی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از برداشت ساید اسکن سونار در حوضچه اسکله امیرآباد استان مازندران خبر داد.

- مدیر گروه ژئوفیزیک دریای مدیریت زمین شناسی دریایی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از برداشت ساید اسکن سونار در حوضچه اسکله امیرآباد استان مازندران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمدرضا انسانی ساید اسکن سونار را تصویربرداری آکوستیک از بستر دانست و افزود: اجرای پروژه برداشت ساید اسکن سونار در حوضچه اسکله امیرآباد جهت توسعه و پیش بینی نشست احتمالی اسکله انجام شد.

وی اجرای این طرح را در راستای درخواستی از سوی یک شرکت مشاور به عنوان بخش خصوصی فعال در این زمینه دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته، مقرر شد این برداشت ها بنا بر نیاز سازمان بنادر و دریانوری انجام شود که بر همین اساس در این راستا گروه ژئوفیزیک دریا در دفتر زمین شناسی دریایی، با تجهیزات مربوط عازم این ماموریت شد و برداشت های مورد نظر را انجام داد.

انسانی ادامه داد: برای توسعه اسکله و جلوگیری از نشست احتمالی اسکله، این برداشت ها که جزو مطالعات اولیه توسعه بنادر است، مورد نیاز مدیریت توسعه بندر امیرآباد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری آکوستیک از بستر دریا در حوضچه اسکله امیرآباد مازندران

تصویربرداری آکوستیک از بستر دریا در حوضچه اسکله امیرآباد مازندران