مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 12:152020-02-23اجتماعي

شروع دوباره طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت در شهر تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: بر اساس تدابیر سردار فرمانده محترم ناجا و مطالبه عمومی مردم و مسئولین، - فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: بر اساس تدابیر سردار فرمانده محترم ناجا و مطالبه عمومی مردم و مسئولین، ظهر امروز جلسه ای با حضور سردار مهماندار رییس پلیس راهور پایتخت و معاونین و سرکلانتران و رؤسای مناطق پلیس راهور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: بر اساس تدابیر سردار فرمانده محترم ناجا و مطالبه عمومی مردم و مسئولین، ظهر امروز جلسه ای با حضور سردار مهماندار رییس پلیس راهور پایتخت و معاونین و سرکلانتران و رؤسای مناطق پلیس راهور برگزار شد.

سردار رحیمی افزود: رویکرد این جلسه که به منظور ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت سواران بود، نگاه آموزشی و فرهنگی خواهد بود.

رییس پلیس پایتخت گفت: برنامه ریزی برای آموزش موتورسیکلت سواران متخلف در میادین اصلی شهر به منظور کاهش تخلفات راکبین صورت گرفته تا انشاالله شاهد تصادف تخلفات و بی نظمی های ترافیکی موتورسیکلت سواران در سطح شهر تهران نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع دوباره طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت در شهر تهران

شروع دوباره طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت در شهر تهران